چگونه یک پردازش مشکوک را پیدا کرده و از کار بیندازیم ؟!
 
بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر
دانلود پروژه های رشته کامپیوتر و ویژوال بیسیک

شاید همیشه با نگاه کردن به آیکون آنتی ویروس خود و یا دیدن رنگ سبز در محیط آن ، احساس کنید که در امنیت کامل به سر میبرید . اگر طرز فکرتان اینگونه است ، باید بگویم که همین حالا ممکن است یکی از قربانیان بدافزارها باشید و خودتان خبر ندارید . شما نمیتوانید مطمئن باشید که آنتی ویروستان هر بدافزاری را شناسایی کرده و از بین میبرد . مطمئنا بدافزار نویسان هر روز روش های پیچیده تر و هوشمندانه تری را برای نفوذ به سیستم و سرقت اطلاعات شما به کار میگیرند . پس لطفا طرز فکرتان را عوض کنید !

هر برنامه کامپیوتری ( چه مفید و چه مضر ) یک پردازش ( Process ) در سیستم عامل ایجاد میکند . این پردازش که از سوی فایل اصلی برنامه در جریان میباشد ، مسئول برقراری ارتباط برنامه با سیستم عامل است . پردازش مربوط به هر برنامه ، درخواست های خود را به سیستم عامل میدهد و سیستم عامل هم موارد درخواست شده را اختیار برنامه خواهد میگذارد . پس تا اینجا متوجه شدیم که یکی از مهمترین بخش های پایه ای یک برنامه کامپیوتری ، پردازش آن میباشد . اگر به هر نحوی این پردازش از کار انداخته شود و یا خللی در ارتباط آن با سیستم عامل به وجود بیاید ، برنامه مورد نظر دیگر قادر به پاسخگویی به کاربر نخواهد بود . در اینجاست که برنامه یا به صورت کامل بسته شده و غیر فعال میشود .

همانطور که میدانید ، بدافزارها هم یک برنامه کامپیوتری هستند و پردازشی برای خود دارند . اگر به هر نحوی بتوان آن ها را از کار انداخت ، میتوان امیدوار به پاک سازی کامل آن بود .



درباره وبلاگ


وبلاگ اختصاصی گروه نرم افزاری پروژه 1 شما در این وبلاگ می توانید از مطالب و آموزش های گروه استفاده کنید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر و آدرس prozhe1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 771
بازدید کل : 219455
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1